Pagini

vineri, 1 iulie 2011

Vanghelie:" Daca nu esti bun, te ejaculeaza de la conducere."



Daca o asemenea greseala ar fi fost facuta de un neica-nimeni, as fi ras cu lacrimi. Dar asa nici nu stiu: e de ras, sau de plans?
Iar fotografia, pe care am gasit-o in Cotidianul, este incredibila. Cred ca dormea in sedinta si a avut vise erotice. Noroc ca s-a trezit la timp.






Alte "perle" marca Vanghelie:
  • La DNA am primit neurmărirea începerii penale. S-a definitivat dosarul definitiv.
  • Vocea mea se va face auzită oriunde. Şi pe sub apă.
  • Tre’ să vedem cum putem să rezolvăm o parte din problemele românilor şi nu cu asemenea formule de a spune ce tre’ să înveţe românii şi unde găsesc pe goagăl, gagăl cum, gugăl gagăl gulgăl.
  • M-am săturat să facem dosare noi lor şi noi nouă.
  • Cine nu are loc de mine… nu mă interesează… să se înghesuieşte!
  • Soarta mea a fost hotărâtă de destin.
  • Sunt atât de nervos şi de supă­rat, încât nu vorbesc decât adminis­trativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu