Pagini

miercuri, 22 iunie 2011

Ati auzit-o vreodata pe Inna cantand live?


"Ieri seară, Garajul Europa FM a devenit neîncăpător pentru sutele de fani care au venit să o vadă pe Inna într-un concert mai puţin convenţional. Băieţii de la Play & Win, Smiley, Alexandra Ungureanu, Cornel de la Vunk au fost prezenţi şi ei la concertul Innei din garaj.
Acompaniată de băieţii de la The Marker, artista a cântat timp de o oră piese care i-au adus celebritatea: "Sun Is Up", "Amazing" sau "Club Rocker", cel mai nou single al artistei care a putut fi ascultat în premieră în varianta acustică, dar şi piese ce apartin altor artişti cum ar fi: "Grenade" - Bruno Mars sau "Use Somebody" - Kings Of Leon.
Inna a surprins pe toată lumea în momentul în care a interpretat piesa "Să nu-mi iei niciodată dragostea" a t Holograf. Nu întâmplător artista a ales această piesă, ea recunoscând faptul că îi place foarte mult Holograf, iar Dan Bittman este artistul roman preferat.
"Holograf este trupa mea favorită din România. Îmi doresc foarte mult să-l întâlnesc pe Dan Bittman. Am avut ocazia să o fac atunci când am fost invitată la show-ul lui televizat, dar nu am avut timp să ajung."
Artista a venit pregătită cu o surpriză pentru George Zafiu, gazda concertelor din Garajul Europa FM. Acesta a primit cadou un capac de maşină cu autograf pe care a promis că-l va pune la loc de cinste în garaj.
Inna a declarat că în Garajul Europa FM s-au întamplat cele mai multe premiere din cariera ei de artist: concert integral acustic, prima sesiune de autografe în ţara ei natală precum şi interpretarea piesei "Club Rocker" într-o variantă care nu a mai fost auzită până acum."

Sursa: Europa FM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu